lørdag 6. august 2011

Fjelltur og ridetur

Endelig litt tid til å sette seg ned å skrive litt.Det har vært en lang uke med mye jobb, men har fått tid til noen turer innimellom og vært på ridetur.
Vegard var på fjelltur med Chanti her en kveld, opp på fjellet rett bak huset vårt. Da fikk hun seg en fin trimtur med svømming på toppen i et fjellvann. Jeg er selv ikke veldig fan av lengere fjellturer pga dårlig kondis, og terrenget her bak oss er veldig bratt hele veien, så ingen tur for slappfisker. *kremt* Hadde håpet jeg skulle få begynt å trene meg litt mer, men tror jeg skal ta det litt mer rolig enn rett opp 4-500 meter. :)
Her er de på toppen. Litt tåkete, men fin utsikt.


Han har også vært på noen saccovognturer samt en sykkeltur med hundene denne uken.
Igår var jeg å ridde sammen med Karoline igjen. Vi red et godt stykke langs veien og litt i skogen. Karoline red Juni, som er litt urutinert og litt småskvetten til ting. Så hun må trenes opp til å bli  mer selvsikker. Hun er veldig avhengig av Birk, hesten jeg rir. Så vi får prøve å trene litt mer med bare henne etterhvert. Kjenner at jeg nå begynner å få tilbake roen på hesteryggen. I begynnelsen var jeg litt nervøs, men nå er jeg inne i det igjen. Gøy!
Vegard var med hundene å plukket blåbær i skogen når jeg red. Så de fikk seg en fin tur de også.


Nå er Vegard og Chanti å jogger og jeg skal hente dem når de har jogget seg ferdig et eller annet sted. Jeg har vært på jobb idag og tar det litt roligere. Leker litt med Nitro i hagen ikveld tenker jeg.
Det skal blir så godt med fri imorgen og den skal jeg bruke til å lade opp til ny jobbuke.
Ha en strålende lørdags kveld!

Ingen kommentarer: