fredag 19. august 2011

Igår regnet det og regnklærne måtte letes frem ;) Vi gikk et par turer langs veien, og ellers var det en rolig dag.  Vi skal prøve å få arrangert videregående handlerkurs i September og har fått annonsert det ut. Det blir samme instruktør som sist, Siv Oware. Denne gangen skal jeg dele oppgavene bedre slik at jeg ikke blir sittende med nesten all jobben, slik som ved forrige kurs. Jeg håper vi får mange interesserte slik at vi får arrangert det.
På søndag er det møte i hundeklubben og da skal jeg ta opp noen ideer for høsten som jeg håper de andre tar godt imot. Det er lite som nytter hvis ikke engasjementet er der, så vi får se.
Idag ble været bedre utover dagen og jeg tok med meg Nitro til Stamvika og gikk tur sammen med moren min. Vi gikk ned til stranda og Nitro fikk løpe og bade i havet. Han vet å nyte livet han, og storkoser seg med det han kan. :) Fine gutten.

Vegard og Chanti jogget rundt 7 km idag, flinkingene, og nå er de ute i hagen og plukker solbær.

Imorgen er det jobb, og på mandag begynner jeg i ny jobb! Det er i den videregående skolen som sekretær, og jeg er spent og litt smånervøs på alt det nye som venter meg.. Jeg er også spent på hvordan hverdagen blir fremover, men krysser fingrene på at alt går bra. Tiden vil vise.
Ha en fin fredagskveld!

Ingen kommentarer: