lørdag 20. august 2011

Jeg har endelig fått utstillingsdiplomet til Nitro. Siden han er min første champion, er det jo litt stas med diplom syns jeg. Jeg har ikke lyst å ha en hel vegg dekket av rosetter, så en diplom er mye finere. Dette henger på hunderommet /gjesterommet.  Og så tok jeg championatsløyfen hans og hans første stor cert sløyfe. Syns det er nok :) Skal prøve å få tak i den svenske utstillingsdiplomen også, så kan de henge ved siden av hverandre.


En rolig dag på jobb,fint vær. Hønene storkoser seg i sola, og tok et bilde ut av vinduet av dem. De er så søte der de ligger og sover og strekker seg i gresset :) De andre lå i sine sandhull og rullet :)


Ha en fortsatt fin lørdag!

1 kommentar:

MonicaT sa...

Så fint det ble med diplomet på veggen. Håper å få det samme engang i fremtiden jeg også.

Igjen, gratulerer :)