lørdag 17. september 2011

Åj, vips så var uka over, og jeg har ikke tenkt på blogging engang! Shame on me! Har jobbet hele uken fram til idag, men bortsett fra det så begynte uka med medlemsmøte i hundeklubben hvor vi snakket litt om ulike aktiviteter, samt Hundens dag. Vi fikk sendt ut etterlysning til de vi visste om som hadde diverse raser, og så hadde vi loddsalg.Tirsdagen husket jeg ikke hva vi gjorde, bortsett fra at jeg jobbet endel på en powerpoint presentasjon til et valpekurs vi skal arrangere. Jeg skal ha teorien og ellers hjelpe til på kurset. Det er jo overbelastning i hodet mitt når jeg tenker på alt som omfatter valp, og så skal man jo bare ta litt av det med.
Onsdagen var jeg på hundetreffet og var treffansvarlig. Var alene treffansvarlig denne dagen og selvsagt kom det mange folk, for en gangs skyld :P Det var både valper og voksne. 7 hunder var det og jeg prøvde så godt jeg kunne å gå rundt å hjelpe til med det de ville ha hjelp til. Men følte det gikk noenlunde greit.

Høsten kom på 1 dag den her hos oss. Plutselig kom det en kald gufsende vind inn over landsdelen, og trærne ble raskt gule. Ingen tvil i at nå er høsten virkelig her. Det har regnet og vært litt trasig vær hele uken her, så turene med hundene har bare vært her i området, mest i bånd. Igår dro jeg og Vegard med hundene til stranda slik at de fikk løpt ifra seg litt futt. På slutten da vi skulle til å dra begynte Nitro å hyle og bære seg skikkelig. Han hadde vondt i foten så det ut som, men ingen synlige feil. Det gikk over, men han virker litt småhalt etterpå. han har vært litt rar med foten til tider (litt småhalt til og fra), så skal ringe veterinæren over helgen og spørre om vi kanskje skal få tatt en rønken av frontparten hans og tærne for å se om noe er galt.  Håper IKKE det da!

Tok noen bilder av hundene på stranda, men absolutt alle bildene ble uklare.. Så er vel bare å pakke bort lillekameraet mitt siden det tydelig er for dårlig lyst til å ta bilder nå.


Idag dro Vegard og Chanti på sykkeltur herifra og opp til gammen, og Chanti løp løs ved sykkelen nesten mesteparten av turen som ble rundt om 12 km. Når de kom hjem så vi at hun faktisk var litt sliten! Wow :D hehehe, det er det som må til med andre ord.


Nå er det lørdagskos, ha det fint! :D

Ingen kommentarer: