mandag 19. september 2011

Må prøve å ikke la det gå en uke til neste gang jeg skrev her, men det er litt vanskelig når man er såpass optatt.Igår var det nydelig vær og jeg måtte utnytte den ene fridagen min godt. Vasket gressklipper og grillen og fikk satt det inn for vinteren. Så hadde vi middagsgjester og på ettermiddagen gikk jeg og Vegard tur med hundene. Vips så var dagen gått.
Idag dro jeg til Hamarøy der hovedavdeligen for jobben min er. Det tar 2 timer å kjøre dit, så det var opp tidlig og kjøre, og hele dagen gikk til møter og opplæring. Var ganske så "overloaded" i hodet på slutten av dagen ja. Så var det 2 timer på svingete vei tilbake igjen. Var ikke hjemme før nesten kl 7 på kvelden. Så gikk jeg tur med Chanti, og nå kjenner jeg virkelig at jeg er sliten i kropp og sinn. Skal legge meg etter at dette er skrevet. Vegard og Nitro jogget seg kveldstur, så det var kjekt å kunne gå tur med bare 1 hund.
Chanti har fått gnagsår under bakpotene, samt et kutt i frampoten, så hun må ha sokker på når vi går ut. Håper det gror snart. Så inntil da får vi ta det rolig.
Nå har vi også letet fram refleksene siden det har blitt så tidlig mørkt.
Nei nuh er det kveld. Vi snakkes!

Ingen kommentarer: