lørdag 24. september 2011

Igår var jeg så trøtt at jeg klarte ikke å blogge før leggetid, så da blir det en liten morgen blogg.
Igår var jeg på jobb og etterpå kom Vegard og hundene og hentet meg og vi kjørte til Engeløya for å plukke gulrot. Da vi kom dit, var det helt opplukket, og ingenting igjen, så bonden sa vi kunne se om vi fant noen rester så kunne vi bare få det gratis. Vi fant en pose som vi tok med oss, litt skuffende siden ifjor var det masse store fine gulrøtter. Men men. Så kjørte vi til Bøstranden for å lufte hundene. Vi var helt alene der, og været var så flott! Bøstranden er enorm og veldig populær om sommeren. Hundene løp omkring og koste seg. Tok masse bilder, og jeg har jo ikke plass til så mange her i bloggen, så resten av bildene ligger på galleriet på hjemmesiden min. Verdt en titt. Her er en smakebit:






Nå skal jeg på lørdagscafe i båtbua før jeg og Chanti drar til Stamsvika en tur. Nydelig vær idag, så man må bare nyte det til det fulle! ha en fin Lørdag!

3 kommentarer:

Emilie sa...

Nydelige bilder av Chanti, spesielt de på stranden, virkelig idyllisk!

Emilie sa...

*Kremt* jeg mente de hvor sjøen var med, for hun er jo strengt tatt på stranden på alle bildene, hihi..

Elisa sa...

Tusen takk Emilie :D