fredag 30. september 2011

Skrivetørke! :-o Jeg har vært syk hele uken, men vært på jobb, og jeg klarte å dra på hundetreffet på Onsdag. Jeg var sikker på at det var ingen som kom pga dårlig vær, men jammen var det noen som stod der nå vi kom dit. 5 hunder ble det, og 3 var på lydighetstreningen, og 2 valper hadde jeg. Det var en labradoodle og cairnterrier som jeg viste eierne noen tips om ulike ting. Det ble et hyggelig treff.
Ellers har det vært rolig. Uvær med vind og regn, Vegard dro til byen et par dager. Idag måtte jeg melde meg syk på jobb, og bli hjemme. Moren min kom en tur på besøk og hun luftet hundene i hagen litt. Bra Vegard kommer hjem i ettermiddag,så han få tatt hundene på vogntur.
Vi har jobbet litt med Hundens dag og ringt rundt til mange folk og spurt om de vil være med å vise hund. 36 raser har vi fått til nå,ca halvparten av de rasene vi vet er her i kommunen. Det syns vi er ganske bra.  På mandag skal vi ha møte og fordele arbeidsoppgaver til dette arrangementet.

Nei, nå er det bare å legge seg på sofaen og se om jeg blir bedre. Kanskje jeg får dratt på jobb imorgen.
Ha en fin fredag videre!

 


Ingen kommentarer: