tirsdag 18. oktober 2011

Idag fikk jeg bladet Hundesport, og jeg var spent på rasepresentasjonen som var om Dobermann. Jeg har jo sendt inn mange bilder til dette, men desverre kom ingen med :(  Det var bilder fra klubbens medlemmer, stod det, og jeg er jo ikke medlem der. jaja, men som liten trøst var det bilde av faren til Chanti. Han ble brukt på jakt, så det var arti å se. Desverre gikk han bort for en stund siden. Det beviser hvor allsidig rasen er, og kan brukes til det meste! Fin rasebeskrivelse som jeg syns stemte godt. Neste nummer er det greyhound, og også der har jeg sendt inn flere bilder. Tviler på at de kommer med, spesiellt når hovedsjefen i NKK har oppdrett. Da har de vel nok av bilder å ta av.

Ellers er det rolig her. Dårlig vær, så det blir ikke de store utfluktene. Chanti har vært på noen joggeturer med Vegard, og det setter hun stor pris på. Hun oppførte seg eksemplarisk på Hundens dag da hun var med. Hun var så rolig og fin. Nitro derimot! Han var så stresset som aldri før. Helt vill av å se alle hundene der. Så må vel begynne å ta han med på hundetreffene, istedet for Chanti, for det kan virke som om at han trenger det mer for tiden.
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: