søndag 13. november 2011

Da var helgen snart over gitt, og det føles ikke som særlig med helg, siden jeg jobbet igår. Det var helt fantastisk fint vær igår med helt blå himmel og sol. Etter jobb dro jeg og Vegard med hundene på tur opp til gammen i Kjærlighetskroken. Det begynte å bli mørkt (begynner å bli mørkt i 3 tiden nå), men så kom månen frem bak fjellet.  Helt fantastisk fint. Det ble mørkt før vi kom ned til bilen, men det hjalp litt med månelyset.
Idag våknet vi til total væromskifte med kuling og regn. Jeg dro til Stamsvik med Nitro og gikk en tur der sammen med moren min. Pga det var så vått, ristet Nitro seg mer enn vanlig og såret på øret gikk litt opp. Tror jeg må vente til det er helt grodd før han får løpe rundt og herje. Det er meldt regn hele uken, så det blir vel bare rolige turer fremover så.
Ha en fin ukestart! :o)

Ingen kommentarer: