fredag 11. november 2011

Vips så var uka gått. Det har vært mest regn og jobbing som det har gått i denne uken, og ingen løsslipp med Nitro pga øret. Det ser ut som det gror fint, men har fortsatt på kragen. Jeg var en tur på hundetreningen på Onsdagen og da hadde jeg Nitro med. Det var kun 2 som kom, så vi 3 tok noen fellesøvelser med hundene, som feks forbipasseringer, innkallling og lineføring med forstyrrelser osv. Fikk et godt utbytte av den timen selv om vi var få. Nitro var arbeidsvillig også, og på slutten fikk han hilse på flere barn som kom fra kveldstreningen på skolen. Vegard og Chanti jogget over 12 km den kvelden, så det var jo veldig bra :)

Igår var jeg og Vegard med hundene på stranda. Chanti løp rundt og koste seg, mens Nitro måtte gå i bånd. Han er fæl til å gnu og rulle seg på stranda, og det er ikke så gunstig med såret. Så det ble en "kjedelig" tur for han. Men skal ta det igjen på søndagen, da skal han få løpt litt :)
Har jobb imorgen også, så nå må jeg ut på den obligatoriske turen. Kjenner at jeg ikke har noe lyst akkurat ikveld..

Ha en god helg! :)

Ingen kommentarer: