tirsdag 22. november 2011

Dagene rusler og går, og snart er det advent! Vegard er i Bodø og tar eksamen i disse dager, så jeg og hundene er alene. Igår dro jeg til Stamsvika etter jobb og jeg og moren min gikk med hundene en tur ned til stranda. Idag kom moren min hit en tur og vi gikk runden på veien og på moloen. Så koselig å ha selskap på turene!  Imorgen skal jeg til Stamsvik igjen og lufte hundene. Jeg farter alltid litt ekstra når jeg er alene, for det er så mye enklere å dra dit å lufte dyrene orntlig, enn å gå disse kjedelige turene langs veien her hos oss. Hundene får mye mer ut av det og blir slitne, og dette gjør det bedre å la de være alene hjemme også. Her jeg bor er det mange folk som bor, så det er lite til turområder hvor man kan slippe hundene. Så da må man kjøre litt (desverre). Stamsvika er perfekt, og det ligger ca 1,5 mil fra her jeg bor. Ikke så langt egentlig, men hadde jo vært kjekt å sluppe å kjøre dit for hver gang. Vegard og Chanti jogget faktisk helt fra oss til Stamsvika i helgen. En skikkelig treningsøkt på dem! Sprekingene :)
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: