søndag 15. januar 2012

Nyttår i fjor hadde jeg lagt meg ett nytt mål til å bli mye flinkere med blogging. Jeg fornyet hele bloggen og begynte å oppdatere jevnt og trutt, nesten daglig. Jeg ser på statistikken at det har økt på med antall besøkende så det er jo kjempekoselig og litt målet med hele greia.  Jeg er fornøyd med fjorårets blogging! Nå er det nytt år igjen, og fy skam så dårlig jeg har vært til å blogge! *flau* Ikke den beste starten på "blogg året" akkurat. Jeg har rett og slett ikke hatt noe på hjertet. Etter adventskalenderen ble jeg litt tom, og det har vært mørkt og vått ute så derfor ingen fotografering ute på turer.  Men det skal nok bli bedre etterhvert! Vi alle har jo behov for litt pauser :o)
Chanti har fått seg noen skiturer denne uka, men gleden ble kortvarig, for nå høljer regnet ned. Jeg fikk prøvd det nye regndekkenet til Nitro og det fungerte bra. Han var vill og gal som alltid han, selv om det regner og er hustrig ute.
Nå står ny jobbuke for tur, så det er bare å nyte de siste timene før leggetid.
Ha det fint!

Ingen kommentarer: