torsdag 23. februar 2012

Jeg klarte å komme meg en liten tur på jobb idag og få unna den værste oppsamlingen av arbeid. Men ryggen er ikke god, så jeg må nok fortsatt ta det med ro. Nå er det jo helg, så da får jeg håpe det blir bedring til neste uke!Jeg gikk en tur med Nitro for første gang denne uken. Jeg har kjøpt ny refleksvest til han fra Hurtta (lifeguard serien). Den er kjempefin og akkurat passelig størrelse syns jeg. Blir nesten litt mye med ett helt dekken, og for lite med bare halsbånd. Denne typen likte jeg. Moren min måtte sy festene litt inn siden de var litt lange, men ellers sitter den kjempegodt på han. Vi lekte litt i hagen, og jeg fikk tatt noen bilder av han. Så får dere også se dekkenet hans. :o)






Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

MonicaT sa...

Ser kjempe fint ut. Gøy å se de på hunder også. Ser ut som det sitter veldig bra