onsdag 7. mars 2012

På mandag hadde vi produktanbefalings kveld i hundeklubben og det ble en riktig så hyggelig aften. Jeg viste frem Back og Track dekken og snakket litt om dette. Jeg spurte om brosjyrer og info fra forhandleren, og jeg fikk en pakk i posten fra dem. I den lå det brosjyrer, skjema, en stor roll up plakat i plast og et blått back on track dekken! Ble ganske overrasket ja. Nå var jo dekkenet alt for lite til Nitro (det var vel 53 cm), så det får bli ett demo dekken, eller at jeg kan bruke det til neste hund i oppveksten.
Vi fikk et tips om en gele` til å ha på tennene til hunden slik at tannstenen blir brutt ned. Jeg skal prøve dette på Nitro og se om det hjelper. Er jo ett billigerer alternativ enn dyrlegebehandling, såfremst det har effekt.
Igår dro jeg og Nitro til Stamsvika og gikk en liten tur der sammen med moren min. Nitro fikk løpt litt omkring og etterpå brant vi bål og grillet pølser.
Nitro har fått et lite sår ytterst på haletuppen, så det er blodskvett på veggene overalt nesten. Så nå har jeg klipt bort så mye pels jeg klarte rundt halen, og så tok jeg et plaster på. Det spørs hvor lenge det holder når han begynner å logre så fælt. Men håper det holder til det gror. Litt ergelig at han skal få sår på de mest upraktiske plassene. Sist var det jo øreflippen og det var jo et styr.



Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vakre, vakre gutten ♥ Baldomero hadde også et sår ytterst på haletuppen da han var yngre, og slo opp såret hver gang han logra!! Endte med at jeg kjøpte slik bandasje som fester seg i seg selv, og rulla det godt rundt halen. Det holdt faktisk, og halen fikk gro i fred. Men alle hunder er forskjellig, så noe som funker på en trenger ikke å funke på en annen, men kanskje verdt et forsøk? God bedring til Nitro gutten ♥