torsdag 12. april 2012

Det har vært noen hektiske dager så har ikke fått tid til å blogge før nå. På Tirsdag etter jobb møtte jeg et par svensker som var på besøk hos Trine fra www.emprezy.com, og hun ene hadde med seg en greyhound! Da kunne jeg ikke la sjangsen gå ifra meg! De var så snille at de ville komme til mitt område og jeg møtte dem ved veien og viste vei til den stranden jeg foretrekker.  Desverre var det mye flo sjø, så det var ikke mye til strand. Men nok plass å løpe på selv om!
Det var Trine, to damer fra Sverige, 1 greyhound som het Fia, en storpuddel som het Indy og to søte whippetdamer (mor og datter).  Fia er fra løpslinjer og hun så litt annerledes ut enn Nitro. (løpslinjer og utstillingslinjer ser litt forskjellig ut) Men hun var veldig søt!
Vi gikk ned på stranda og lot hundene få løpe løs. I begynnelsen ble det litt for mye bjeffing (lekebjeff) for Nitro sin smak, så han ble litt redd dem i begynnelsen. Men så ble han mer og mer kjent med dem og lekte på vanlig vis. Kjempearti å se de to greyhoundene leke sammen! Får ikke mindre lyst på en liten venn til Nitro nå!
Så var det veldig hyggelig å snakke med andre med greyhound erfaring, og kunne nok ha snakket i noen timer til! Men desverre tar hyggelige stunder slutt og de måtte dra hjem. Men det var veldig koselig å møte dem! Og Nitro syns det var veldig kjekt og jeg var veldig fornøyd med han og hvordan har oppførte seg med dem.
Ellers har vi tatt det med ro. Det har vært mye aktivitet og farting i påskeferien, så nå er det tid for litt mer rolige aktiviteter.
Jeg har laget eget album fra treffet på hjemmesiden min.

Her er et par smakebiter :

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gøy å se Nitro sammen med annen grey. Sikkert morsomt for han også :) Fint bilder