fredag 4. mai 2012

Da var det en ny helg og idag var jeg og moren min og gikk her i mitt område. Vi grillet litt pølser i hagen og spiste is. Fint vær idag, men kald vind. Hjemmesiden til Norsk greyhoundklubb er nå klar og jeg syns den ble kjempefin! Mange flotte bilder av flotte hunder og fin info. Likte også at de hadde laget en del med leserinnlegg. Der hadde mitt innlegg om metaltesting kommet med. Det var også noen bilder av Nitro med i albumet "fart og moro". På annonser ligger det bilde fra oppdretteren min, med at de planlegger kull på Nitro sin mor igjen. Så det skal jeg følge ekstra spent med på. Hvis noen som leser bloggen min, er interessert i greyhound, så anbefaler jeg virkelig Another Story som oppdretter her til lands, også med den tispen som planlegges kull på. Jeg har selv møtt henne og har et flott avkom fra henne og har bare hørt godord om de andre valpene fra det kullet.
Her er hjemmesiden: http://www.greyhoundklubben.com/
Ha en riktig god helg!

Ingen kommentarer: