onsdag 2. mai 2012

Det har vært noen dager siden sist og vi har hatt besøk av Mona og Koya i et par dager. Det var ganske fredfullt i huset nå enn tidligere besøk da vi hadde Chanti. Chanti og Koya likte hverandre ikke, så da måtte vi holde dem adskilt. Nå slapp vi å tenke på noe slikt, bare la hundene omgås helt vanlig sammen. Nitro skjønte fort at hun ikke var så interessert i herjing, så han respekterte det.
Jeg var med Nitro i Stamsvika igår og da gikk vi en god runde ved havet og opp på Ura. Han fikk løpt ifra seg mye energi som var samlet opp, og da vi kom til foreldrene mine ble det vask i hageslanget før det var inn og varme seg foran peisen. Det har vært noen kalde, sure dager nå med sludd og snø og vind. Blæh, ikke noe særlig nei, men det blir vel bra tilslutt får vi håpe :) Vinterdekkene er fortsatt på bilen, og det syns jeg er like greit.
Idag hadde jeg Nitro med meg på jobb. Jeg jobber i resepsjonen på en skole, så det var mange folk som fikk hilse på han. Han ble skolens midtpunkt med masse oppmerksomhet og kos, og det var flere som kom inn til meg for å få se han. Ellers lå han iro på gulvet mens jeg jobbet. Syns han var flink.
Det var det jeg rakk for ikveld. Her er et par bilder av Nitro og Koya.


Ingen kommentarer: