fredag 25. mai 2012

Da var vi hjemme igjen etter Sandefjord tur, og første arbeidsuke nærmer seg slutten. Har jobb imorgen, så et par dager fri. Det skal blir godt, siden det har gått i ett siden jeg kom hjem fra turen. Sandefjord var flott, som vanlig. Vi hadde mye pent vær og fine temperaturer, og jeg fikk skikkelig sommerfølelse med alle de nydelige frukt trærne som stod i full blomst. Det er noe vi ikke har her nord, så det var flott å se. 17 mai feiringen var koselig, med god mat, tog titting og tivoli. Litt regn var det, men det gikk greit. Så ble det turer til byen og i nyhuset som søsteren min og familien har kjøpt seg.
Jeg fikk meg en ny tatovering også, en siluett av en greyhound nede på ankelen :) Skal se om jeg får lagt ut bilde her etterhvert.
Siste dagen dro hele gjengen til et sted litt utenfor byen som heter Nattholmen. Det var nydelig vær og vi fikk laget oss bål på stranden og grillet pinnebrød og pølser. Fikk også sett litt rundt på den fine øya. Det var lite folk å se, men de kom på rad og rekke når vi dro hjem. Sånn sett er det fint å være tidlig ute :)
Turen hjem gikk bra, og det var godt å komme hjem. Vegard og Nitro hentet meg på kaia og Nitro ble veldig glad da han fikk øye på meg blant alle menneskene som skulle gå av. Så 3 dobermenn nede i Sandefjord, men fikk ikke snakket med eierne. (to av dem var i borgertoget) Så ingen mynder. Hadde vært fint å kunne tatt med seg Nitro ned dit og bare gått turer rundt i området. Det er mange fine turstier å gå på der, så det hadde passet perfekt.
Ble skikkelig forkjølet når jeg kom hjem, så de siste dagene har jeg vært slapp. Men har vært på jobb og gått litt tur. Det ble et par finværsdager her, men så begynte tåken og regnet og komme, og nå ser det ganske så mørkt ut for hele neste uke. Jaja, lite å gjøre med det.

Her er noen bilder fra Sandefjord:






2 kommentarer:

Marie og Blondie sa...

Jeg kunne godt tenke meg å tilbringe 17 mai med deg fremfor på jobb altså! Det så deilig ut! :)

Elisa sa...

Takk for det:) Ja det var en veldig trivelig dag!