søndag 13. mai 2012

Da var nok en helg over og en ny uke står for tur! På onsdag drar jeg til Sandefjord, så om det blir noen blogging før det, vet jeg ikke, men skal ta med kameraet så kanskje det blir noen bilder her etter turen :) Jeg kjøpte en ny gummibørste til Nitro. Kjøpte den hos Hôôks for 19 kr og da jeg fikk den, så kjentes den ganske hard og spiss ut. (Den er jo beregnet på hest sånn egentlig) Men da jeg prøvde den på han var den utrolig bra! Den tok utrolig mye pels, og Nitro syns ikke den var ubehagelig. Til å ha så lite pels, har han egentlig ganske mye, og det vises godt i røyteperioden. Men alikevel kan det ikke sammenlignes med langhårete hunder. Dessuten er det ikke sånn at jeg må støvsuge hver dag heller, så det er ganske kjekt selv om. :) Men må uansett børste ute, for hårene legger seg overalt. Idag blåste det litt, så det gjorde jobben enda enklere.
Ha en fin ukedag! Og 17 mai feiring! :)





Ingen kommentarer: