torsdag 10. mai 2012

Nå begynner det å bli mer gangbart i skogen, og her forleden dro jeg og Nitro på skogstur her rett ved vi bor. Vi fulgte en sti som vi har prøvd å gå delvis før, men idag skulle vi gå helt til den stoppet. Vi endte opp i lysløpypa før vi måtte ned på asfaltveien og gå hjem langs den.  Det ble en fin tur på rundt om 5 km. Nitro fikk seg et par småsår på bakfoten som blødde, og han ble halt om kvelden. Men det gikk over neste dag heldigvis.
Igår var det opphold og fint vær. På kvelden dro jeg til Stamsvika for å ri sammen med Karoline. Hadde med Nitro og han var hos moren min i mellomtiden. Han har litt godt av å være der uten meg. Det ble en kjempeflott ridetur langs veien og langs havet, på stranda og på jorder. Hestene er i dårlig form etter vinteren, så må nok få trimmet dem litt mer ja. Særlig Birk, den jeg rir, er ganske overvektig. Men han er en fin hest å ri.
Imorgen har jeg en firdag, før jeg skal på jobb igjen. På Onsdag reiser jeg til Sandefjord for å besøke min søster og mitt tantebarn. Det blir koselig! Blir jo spennende å feire 17 mai i en annen by!