søndag 17. juni 2012

Da var helgen over og vi har hatt en fin helg. På fredag fikk jeg vasket bilen og gått en tur med Nitro før Vegard kom hjem og vi gikk opp til trimkassen sammen. På Lørdag var det strålende vær og jeg og Nitro dro på hundetreff. Gjorde ikke så mye der egentlig, mest sosialisering. Etter det, dro jeg sammen med et par som har ei rottweiler tispe, til et sted hvor hundene fikk være løs sammen. Det gikk bra og etterhvert lekte de litt. De kjenner hverandre ikke enda, så det tok litt tid før de fant tonen. Begge har jo ulik måte å være på så, siden de to er så forskjellig.
Etterpå hentet jeg Vegard og vi dro på stranda. Det var så varmt og deilig, og Nitro fikk badet og koset seg.  Til middag hadde vi ovnsbakt ørret, og den ble riktig så god :)
Idag skulle vi få middagsgjester, mine foreldre, så da ble dagen brukt til å vaske litt, så gikk jeg og Nitro opp til trimkassen og så kom besøket. Vi hadde rein steik, og det ble en knallgod middag. Resten av dagen har vært sløv, og oppladning til en lang uke hvor jeg skal jobbe til lørdag.

Nå er det 3 år siden vi mistet Hera, og jeg syns det fortjener å bli nevnt. Savner henne fortsatt, og det er trist at hun ikke fikk flyttet fra byen sammen med oss. Hun ble, sammen med livet vårt i byen, et avsluttet kapittel. Hun var ikke den enkleste hunden, men vi var veldig glade i henne. Her er et bilde fra den siste tiden vi hadde henne, på tur sammen med henne og Nitro. Jeg tok bilde av oss i et vindu. Nitro var i opptrening etter beinbruddet, og Hera slet fortsatt mye med foten, så det ble kun korte gåturer på oss 3.

Ha en fin ukestart!

1 kommentar:

MonicaT sa...

Hei

Sliter med å legge igjen kommentarer på bloggen din for tiden. Bare jeg som har det problemet?

Uansett, det er lov å savne hundene som er på andre siden.