søndag 24. juni 2012

Nydelige dager! Endelig har sommeren kommet for fullt, et tegn på det er at jeg har tatt på meg shorts! :) På fredag kjørte jeg og en kollega til Hamarøy og til Hamsund hvor jobben skulle ha avsluttning. Vi fikk omvisning på Knut Hamsuns barndomshjem og litt oppvisning av en utkledd "Knut Hamsun". Det var veldig interessant, og nydelige omgivelser! Fikk veldig lyst å lese litt bøker av han nå. Etterpå spiste vi lunch på samfunnshuset der, før vi dro hjem på kvelden. Fin tur!

Igår måtte jeg på jobb en tur, og etterpå var vi litt i hagen, før vi på kvelden dro til Stamsvika for å brenne bål sammen med slekta mi. Det var en nydelig kveld og trivelig selskap. Nitro fikk løpt litt på stranda før vi dro hjem utpå kvelden når mygga kom og ble for innpåsliten.
Idag var det nok en flott dag og jeg og Vegard dro på stranda. Deilig å bare nyte sola og sanden mellom tærne. Nitro koste seg han også. Tok flere bilder som jeg har lagt på galleriet på hjemmesiden min. Verdt å ta en titt!
Her er en smakebit




 Ha en fin ukestart, ferie eller ikke! (jeg har ikke ferie enda)

Ingen kommentarer: