søndag 26. august 2012

Da var helgen over igjen og det har vært en fin helg. Igår var jeg og moren min på tur for å ta den siste klippe posten i Naturtrimmen. Så nå er den ferdig. Vi gikk opp til et vann oppi fjellet i Laukvik og det var bare helt nydelig når vi kom opp dit. Det var som å ankomme edens hage syns jeg :P hehe.
Vi var heldige med været også for det var fint vær hele turen, og når vi kom hjem begynte det å regne. Så hadde jeg besøk av mine to beste veninner på kvelden og det er jo alltid veldig koselig!

Før helgen mistet vi ei høne. Fant den drept i hønsegårdet av ei katt. De andre hønene var livredde og er fortsatt inne i huset sitt. Håper de kommer seg litt ut etterhvert. Det er jo snart vinter og da blir de de værende mest innomhus, så vil gjerne de skal få utnyttet siste tiden ute nå i høst. Men de kommer vel ut når de føler for det. Vi fikk ordnet et større gjerde til dem og tettet igjen hull. Håper det holdet morderne ute.
Så jogget jeg og Nitro oss en ettermiddagstur til gapahuken i Kjærlighetskroken.  Formen begynner å komme seg nå. August har vært en kjempeflott måned med aktivitet, og jeg kjenner at jeg har økt kondisen betraktelig. Godt! Håper jeg klarer å holde det vedlike. Det blir en utfordring i vinter. Kanskje jeg må kjøpe meg truger. Håper uansett på en tørr vinter med lite snø! :)

Her er noen bilder fra turen igår. Jeg har nå fått lagt ut bilder i galleriet av turene vi har hatt den siste tiden.





Ha en fin ukestart!

Ingen kommentarer: