søndag 19. august 2012

Første arbeidsuken overstått og nå er alt klart til skolestarten imorgen. (siden jeg jobber på en skole) Fredag lagde jeg kake og dro dit hundeklubben skulle ha blodsporprøven for å ordne ting klart. Et godt oppmøte med 12 hunder til start neste dag. Lørdag fikk jeg ikke vært med på prøven siden jeg måtte jobbe. Var ferdig sent også, så da ble det avslappning hjemme den kvelden.
Idag dro jeg dit prøven var for å rydde opp. Etterpå dro jeg, Vegard og Nitro på tur opp til Flekkosvatnet, en relativt tung tur. Den er bare 2,8 km, men ganske så bratt rett opp. puh! Nydelig utstikt på toppen og Nitro fikk badet litt i vannet der oppe før vi gikk ned igjen.

På tur opp til vannet

Vi er kommet opp. Flott vann.

 Nydelig utsikt!

 Nitro ser ned på bygda Stamsvik

 Nitro med Stamsviktinden i bakgrunnen.
Ha en fin ukestart!

Ingen kommentarer: