tirsdag 14. august 2012

Måtte ta litt pause fra denne bildespamminga, så du ikke blir lei hehe. Nå er ferien over for meg og jeg har begynt på jobb igjen. Godt å få oversikt og komme litt igang igjen. Så kom finæret første arbeidsdagen, ååh så teit, men vi nyter finværet etter jobb. Igår var jeg og Karoline på en lang, flott ridetur og jeg fikk prøve å ri Juni. Det gikk bra, og hun var artig å ri i full fart. :)
Vegard og Nitro var en tur på stranda da vi ridde, og Nitro fikk forstrekket en muskel, mest sannynlig, for han har vært halt siden. Håper det går over snart! *liker ikke*
Så derfor ble det en rolig dag idag. Mest grilling og soling på verandaen. Godt det også!
Jeg fikk et tips fra http://lolapagola.com/  om å lage is til hunden. Det måtte jeg prøve. Så jeg kjøpte en boks med coop hundemat til 9 kr. sånn type pate`. Så blandet jeg den ut i litt vann, helte i et par beger og så la jeg i litt kjeks og hundegodis og la i frysern.  Suksess! Nitro likte det veldig godt, perfekt på varme dager.  (men litt ekstra stinky promp ble det etterpå) Takk for tipset Lola! :)

Nitro spiser hjemmelaget is. nom nom


Nitro prøver å skremme kvigene som går utenfor huset til foreldrene mine, men de brydde seg ikke så da ble de plutselig ganske skumle og han holdt lang avstand hehe.


 
Jeg og Juni på rideturen igår

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Lola Pagola sa...

Blir da aldri lei bilder! :D

Moro at du fikk laget is, den så "god" ut (sett med hundeøyne iallefall :P ). Smart å lage den så flat, da bruker den sikkert ikke en evighet på å fryse slik som mine har gjort.

Tulle-Nitro er akkurat som Casper, når dyrene ikke begynner å løpe synes Casper plutselig ikke det var så kjekt lenger :P

Elisabeth sa...

En smule misunnelig på rideturer må jeg innrømme! :p

Ser kvigene der er like lettskremte som de som går rundt her. Bris prøvde sitt beste på å jage dem, men de bare tygde videre og tittet rart på den lille pelsdotte. :p