mandag 10. september 2012

Ja da var vi kommet inn i september! Tiden den går fort.. Dagene har bestått av jobb og turer og trening. Det har vært kaldt og nysnø i fjellene, men idag var det fin temperatur, ja faktisk så bra at jeg kunne jogge i t-skjorte. Det har vært valpekurs i helgen og jeg var der på lørdag og tok bilder og tittet litt, samt spiste middag sammen med instruktøren etterpå. De så ut som at de var fornøyde hele gjengen.
Igår var jeg, Vegard og Nitro med pappa på havet. Det var bygevær og litt regn til å begynne med, men så skinte sola etterhvert og det ble blå himmel og flott. Nitro er så fin å ha i båt. Sitter og ser og følger med. Vi fikk en sild, makrell, en uer og endel sei. Så det ble en god middag når vi kom hjem.
Onsdag hadde jeg tenkt meg på lydighetstrening. Må vel prøve å begynne igjen, siden motivasjonen har vært ikke-eksisterene på det punktet. Vi får se hvordan det går.

Fine høstfarger

Vi var på stranda og koste oss en dag. Gode lukter i lufta!

På båt tur

Bygevær

Nitro sitt første møte med uer :)

Ha en fin kveld videre!

3 kommentarer:

Monica sa...

Fine bilder som alltid. Nitro var utrolig vakker på det første bilde med flotte høstfarger.

Nina sa...

Enig med Monica, det første bildet var råfint! Kjekke Nitrogutten <3

Elisa sa...

tusen takk dere :) Så koselig å høre :)