tirsdag 9. oktober 2012

Da var en knallhelg over og vi har hatt det så bra. Feiring av bursdag i Bodø med konsert med mine besteveninner, så når jeg kom hjem var det fårikål med familien. Så koselig! Men jeg var ganske så sliten etterpå. Sånn godsliten. :)
Nitro har en god stund vært plaget med noe halthet i bakbeinet til og fra. Jeg har sett for meg at det har vært strekk i muskler, men nå har det skjedd så mange ganger at jeg er bekymret. Ofte etter løsslipp hvor han løper mye og fort eller leker med andre hunder, så har han blitt halt etterpå.  Det er ikke hver gang, men i det siste har det skjedd 3-4 ganger på et par måneder.
Noen ganger jumper han på 3 bein dagen etterpå. Så går det over etter 1-2 dager. Han ble halt i forrige uke etter at han møtte på en hund på tur hvor de fikk hilse og leke litt sammen. Da fikk jeg nok og ringte å bestillte dyrlege time i byen. Jeg VIL finne ut av hva som er galt. Jeg er så bekymret for at det skal være noe alvorlig! Det å se for seg det værste med operasjoner og opptrening er helt fælt rett og slett, så jeg er litt nervøs for hva dyrlegen finner ut av. Torsdag reiser jeg tidlig den lange veien til byen og sjekker. Kryss fingrene da! Håper det er noe ufarlig!

1 kommentar:

MonicaT sa...

Hei
Håper det ikke er noe alvorlig med Nitro. Greit å få det sjekket ut. Skal krysse fingrene