onsdag 17. oktober 2012

For noen nydelige dager vi har her nord! Vi nyter dem til det fulle! Snart forsvinner sola, så det gjelder å lade opp lagrene for denne gang :)
Idag dro jeg til Stamsvika etter jobb. Jeg og moren min gikk først opp til Ura før vi gikk ned på Storsanden. En god oppvarmingsrunde for Nitro før han skulle få løpe litt løs. Det er en stund siden sist han har vært løs, og jeg syntes det var på tide. Han løp omrking som vanlig, full av liv og røre. Kunne ikke se noen tegn til halthet etterpå. Er snart ferdig med Rimadyl kuren så håper at han ikke blir halt igjen. Skal sørge for GOD oppvarming uansett før løsslipp. Har vært flink til det før, men jeg skal sørge for å være det hver eneste gang herretter. Venter også på ny selen jeg har bestillt. Håper den kommer snart, og at den passer. :)
Her er noen bilder fra stranda idag







Snart helg for min del. Det skal bli godt :) Ha det fint!

Ingen kommentarer: