lørdag 8. desember 2012

Igår fikk jeg og Nitro oss en kjempefin tur. Etter noen rolige dager var det på tide med litt mer tur. Vi gikk opp på Ura, over elva på brua og langs elgstien ned til Storsanden. Så over elva igjen ned på stranda i Flekkos og så gikk vi langs havet til Bjønnsvika og så hjem til pappa. Det var bare helt skjønt å være ute igår. Nydelig lys i skyene, fin temperatur og hardt og fint å gå i marka. Nitro løp masse omkring og koste seg. Vi så masse elgspor og elgbæsj hele veien og vi hørte elger rett bortenfor oss som knakte i buskene. Ikke rart jeg kaller det elgstien.






 
Idag var jeg på jobb i hele dag, så ikke tid til så mye mer enn det. Får se om vi får kommet oss ut imorgen da! :) Ha det fint!

1 kommentar:

MonicaT sa...

Ser ut som en herlig tur og naturen er fantastisk. Har vel sagt det før, men det kan gjentas; er utrolig vakkert hos dere. Skulle ønske jeg hadde sånn natur rundt meg også. Vakkert.