torsdag 6. desember 2012

Uff, det ble noen dager siden sist jeg skrev! Vi er allerede inne i Desember, og vi teller ned dagene til jul! Det skal bli godt med juleferie og kos. Vi har hatt et stabilt kaldt vær og klarvær. Så ingen snø, bare veldig kaldt. Jeg liker det sånn jeg. Ikke at det er så kaldt, for jeg hater kulde, men at det ikke er snø og man kan ferdes hvor man vil uten å vasse i snø eller må hyre seg ned i regntøy. Vi må bare "nyte" det mens det varer, for både mildvær og snø vil nok komme.
Vi har for det meste bare gått turer i nærområdet. Moren min dro til Sandefjord, så da er det ikke så mange å gå turer sammen med.
Så alt i alt har det ikke skjedd så store ting. Får ikke tatt noen bilder heller pga mørket, men må prøve å ta noen julebilder av Nitro snart. Julebadet har han allerede fått, litt tidligere enn planlagt, fordi har rullet seg i noe illeluktende! Må prøve å holde han vekk i fra slike stinkende greier på turene våre, så jeg slipper å bade han igjen!
Ha en fortsatt god adventstid!  :)

Ingen kommentarer: