mandag 7. januar 2013

Det blir en rolig start på året siden jeg har fått vondt i kneet! :(  Jeg jogget i slutten av romjulen og etterpå fikk jeg vondt og jeg har hatt det siden. Har ikke jogget noe siden da, men gått noen turer i skogen. Etterpå får jeg ganske vondt. *Liker ikke!*  Må vente 2 uker på legetime, så inntil da må jeg bare ta det rolig. Kjipe greier. Jeg og Nitro var på en kjempefin skogstur på Fredag hvor vi gikk her rett ved huset vårt på en flott skogssti. Helt stille og fredelig og Nitro løp rundt og koste seg. Vil tippe turen av 5-6 km totalt. Men kneet verket etterpå...
Nå er det speilholker overalt så det er vanskelig å gå. Må bruke piggskoene og holde meg langs veien. Var en tur på stranda i går, og det er veldig fint å ha strender tilgjengelig når det er sånnt føre så Nitro får et sted å løpe bekymringløst rundt på. :)

Ingen kommentarer: