tirsdag 9. juli 2013

Det er nesten blitt høst igjen. Masse regn og vind hele uken. Skikkelig kjedelig! Søsteren min og tantebarnet har vært på besøk hele uken hos foreldrene mine og jeg har vært noen turer dit. Tantebarnet mitt er bare 3 år, men han ble mer og mer trygg på Nitro etter hvert som tiden gikk. Nitro er større enn han, så man må uansett passe på. I går fikk vi oss en fin tur på Ura sammen med Karoline og barna.
Ellers er jeg på jobb og styrer litt der. 2 uker til ferie, og da håper jeg finværet kommer :)
Venter på nytt angående valp også. Vi har hatt en dialog med kennel Epic i Sverige en stund nå, og vi har fått tilbud om en hannhund derifra. Så de siste ukene har vi vurdert det opp og i mente og funnet ut at vi kjører på :) Så nå venter vi på mer info om valpene og hvem som vi får tilbud om. Så følg med :)
Her er fra turen i går

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: