torsdag 4. juli 2013

:)

Da var ferien min til Sandefjord over og jeg hadde en fin uke der nede. Ikke så heldig med været, men helt greit uansett :) Fikk handlet mye og vært sammen med resten av familien. Søster og tanteungen min reiste nordover sammen med meg, og de skal nå være på besøk her nord i 1 uke (hos foreldrene mine). Det var godt å se Nitro igjen og han ble helt skjelven av overivrighet da jeg kom hjem.  :)
Valpeplanene er fortsatt usikre, men vi jobber med saken. Så fort vi har blitt sikre kommer oppdatering! Det er mye som må på plass/undersøkes først.
I helgen blir det vel noen turer håper jeg. Jeg har vært lat den siste tiden, så må sparke meg selv litt i baken kjenner jeg!  Jordbærene i åkeren begynner nå å modnes! Jippi, godt å bare tusle ut og plukke seg en skål når man vil :)
Her er noen flere bilder fra sankthansaften :)




Ingen kommentarer: