tirsdag 8. oktober 2013

Mynte 4 måneder nå. Det går fremover ;)  Første dag alene hjemme i dag. Vi hadde henne i 2 etg med grind foran trappen, og Nitro nede i stuen. Men da jeg kom hjem ble jeg møtt av to hunder i døra. Så da hadde hun presset seg i mellom grinda og kommet seg ned. Nervøst gikk jeg inn i stuen, men det var bare et ark som var tygget på og ei skje på gulvet, ellers ingenting. Litt tiss i trappen, men det regnet jeg med. Så hun vil være sammen med Nitro og ingen skadet hadde skjedd. Kanskje vi skal ha dem løse samme i morgen nede i stuen. Må bare rydde ekstra godt først. Mye kan jo skje fremover så er ikke sikker enda.
I helga har jeg og mamma  feiret runddag sammen og hatt festen i lag. Kjempebra feiring og flott å samle venner og familie. Nitro var hjemme den kvelden, og Mynte ble passet av en nabofamilie. Det hadde gått bare fint.
I dag tok jeg noen nye bilder av Mynte. Nydelig liten hund er hun. Selv om hun kan være vanskelig til tider, er hun søt. Fikk veid henne også og hun var ca 20 kg.




Ha en fin kveld!

1 kommentar:

MonicaT sa...

Så søt og vakker hun er