lørdag 3. januar 2015

GODT NYTT ÅR! 2015 velkommen!
Mon tro hva dette året bringer? Nytt og tomt år er det i alle fall med mange muligheter :)
Vi har hatt en flott julefeiring og nyter nå de siste dagene før hverdagen setter inn for alvor.

Jeg har sett tilbake på gamle innlegg her i bloggen og det var artig å lese og se bilder. Kjenner at jeg savner både Chanti og hønene, ja og den gamle hagen vår. Årets høydepunkt for oss var å kjøpe oss nytt hus, på min drømmeplass. Det har nesten ikke gått opp for meg enda. Jeg føler at jeg har vært på ferie siden i mai! Så fint er det. Ser også at innleggene her i bloggen har gått mye ned siden da. Det må vel bety at hverdagene er så innholdsrik at jeg ikke får tid til blogging..  Vi er mye mer aktiv nå enn tidligere, fordi vi bor midt i turparadiset. Men så har jeg da mistet speirefleksen min, og da har det blitt tatt mindre bilder.
I år har jeg lyst å få stilt Mynte ut minst 1 gang. Kanskje også ta en mentaltest. Jeg drømmer hvert år om å dra på greyhoundspesialen, men det er så omfattende at det må gjøres til en lengere ferie. Vegard er heller ikke så gira på å dra. Dessverre :/ Jeg drar ikke så langt alene for å si det sånn.
Så har vi Euro dog show i september og jeg prøver å få Greyhoundklubben til å ha stand der, og blir det så vil jeg være med der på standen. Så vi får se. Til nå virker det ikke som folk er interessert.. :(
Ny Sandefjord tur må man også ha. Det blir vel til våren. Ellers har vi ikke noen konkrete planer for sommerferien. Vi håper i hvert fall på reprise av sommer været! :)

Her er et forsøk på oppstilling av Mynte. Hun er ikke så samarbeidsvillig at det gjør noe :)


Hundene i jula


Og årets julebilde fra oss :)

 
Ett mål for året må være at jeg oppdaterer oftere i bloggen!
Vi sees snart!  Ha det fint!

Ingen kommentarer: