lørdag 20. desember 2014

Juleferien har kommet og snart blir det jul i huset. I år skal jeg feire her hos meg selv med Vegard og hundene. Familien min er i Sandefjord hos min søster og feirer jul der. Det blir første jul uten familien så det blir rart. Men det blir vel kos uansett, selv om jeg savner dem  :) Vi har i hvert fall snø og fint, kaldt vær. Det gir jo litt mer julestemning, og når pyntet kommer frem blir det bra.
Nå er det siste innspurt av tur-året som vi holder på med. Det er mange ulike trimkasser vi kan skrive oss opp i, og det er lett å bli litt hektet på å få mest mulig poeng. Har ett par kasser jeg går til som jeg har mine mål å nå.
Ellers er det fredelig og rolig, fine turer her og der. Nå har vi også endelig fått leid ut huset vårt fra neste år, så det er en stor lettelse. Vi begynner året med friskt mot og håper det blir ett flott år.
Det gjenstår bare å ønske alle en riktig god jul og ett godt nytt år!

Ingen kommentarer: