fredag 18. februar 2011

Handlerkurs

Da var endelig ting i boks når det gjelder handlerkurset, og vi får Siv Oware til å komme til oss. Hennes sønn Patric Oware er jo ganske kjent i utstillingsmiljøet og er en mester innen juniorhandling. Så dette blir spennende! Vi skal ha kurset 5-6 Juni,  og passer jo meg ganske bra sånn sett med tanke på at utstillingene jeg skal på, er etter den tid. Det er mange som har vist intersse, så jeg håper vi skal få nok påmeldte.

Ellers prøver jeg å få samlet nok til et valpe/unghundkurs. Hadde vært fint å fått arrangert ett i år. Har fått tak i NKK instruktør, så nå gjenstår det å få tak i et par til som vil bli med.
Det er mye å gjøre som leder i hundeklubben, men foreløpig går det bra. Har ikke så mye annet å gjøre for tiden, slik at det ikke blir noe stress sånn sett. Jeg liker å ta tak i ting med en gang og få det gjort, fremfor å utsette det og evnt glemme det. Det gjelder jo også å ikke være denne JA-personen jeg pleier å være, men prøve å fordele ansvaret litt slik at det ikke blir for mye..
Imorgen er det jobbdag, og resten av helgen blir vel rolig. Kanskje jeg tar meg en bytur over helgen. Får se :)
Ha en kjempefin fredagskveld!

2 kommentarer:

Lola Pagola sa...

Spennende, det kurset skulle jeg gjerne vært med på!

Ace sa...

Fin blogg og hjemmeside!
Gøy å lese om andre hunder!
Hilsen Aceogmor