mandag 11. april 2011

Fin strand dag!

Herlig vårdag idag! Jeg og Vegard dro med hundene til Storsanden sammen med moren min. Helt stille og flott var det der. Hundene løp masse omkring, lekte med pinner og vasset i havet og i elven. De fikk virkelig utfoldet seg. Etterpå dro vi til foreldrene mine og fikk skyllet dem i hageslangen og satt litt ute og drakk te. Her er en videosnutt fra stranden. Har også lagt ut bilder fra turen på galleriet på hjemmesiden min.



Igår da det regnet, kom det et tynt lag med lys oransje sand på snøen og på lyse ting utendørs. Leste på nett at dette var sand fra Sahara som kom fra en sandstrom der for 5 dager siden. Det hadde gått høyt opp i skyene og drevet helt til Norge og til Nordland, hvor det kom ned med regnet. Veldig fasinerende! Det var oransje lag med sand oppå snøen utenfor her. Ikke ofte sånnt skjer!: )

Ha en fin kveld videre. Snart natt for min del siden jeg skal på jobb imorgen.

Ingen kommentarer: