lørdag 9. april 2011

Idag våkenet jeg til regn. Og igår som det var så flott vær. Man vet aldri hvilket vær man våkner opp til her nord, så man må bare nyte det mens man har det. Hadde planlagt å gå tur sammen med veninnene mine idag, men det ble innevær istedet. Så vi drakk te og prates masse innendørs. Det er ikke ofte vi 3 veninnene er samlet sammen, så det var trivelig. Da jeg kom hjem var jeg ute i hagen litt med hundene, ellers er det ikke så mye spennende aktiviteter. Igår gikk jeg bare en rundtur på veien etter jobb.
Man ser gradvis at det blir mindre og mindre snø, og det er herlig :)
Vel, dere får ha en fin helg videre!

2 kommentarer:

MonicaT sa...

Hei. Er ofte innom bloggen din, men ikke alltid så flink til å legge igjen kommentar. Ihvertfall en veldig fin og innholdsrik blogg du har :)

Elisa sa...

Tusen takk! Hyggelig å høre! :-D