lørdag 23. mai 2015

Nå har det endelig blitt vår. Lysegrønne blader på trærne og snøen kryper lengere og lengere oppover i fjellet. En fin tid, selv om det til tider kan være litt kaldt.
Jeg har vært en ukes tid i Sandefjord på besøk hos min søster. Alltid trivelig å være der. Der var det nesten sommer og mye fint som blomstret. 17 mai ble feiret der også.
Godt å komme hjem igjen da! Og ekstra godt å møte hundene mine. Går det mange dager, så lengter jeg etter pelskosen.
På jobb er det alltid litt hektisk nå mot sommerferien, men også tid til turer. Her om dagen var jobben med på strandryddeaksjonen og vi dro til Laukvik og fikk ryddet masse på ei av strendene der. Nitro var med og han oppførte seg veldig bra. Mynte ble igjen hjemme og fikk vært litt alene.
Vegard har begynt å ta opp igjen trimmen sin og hundene blir med. Når jeg var borte, var de på flere fjellturer på nesten 2 mil daglig. Sprekingene.
Jeg har meldt på Mynte til NKK Bodø i slutten av juni. Det blir veldig spennende. Jeg har trent litt smått med henne, og sykler en del også. Hun beveger seg fint, men tyr lett til hopp og sprett når jeg løper med henne.  Tror kanskje det blir litt mye å forholde seg til på ei utstilling, så hun blir nok roet ned noen hakk i en slik situasjon.  Bilder i denne omgang blir fra Sandefjord. Ha den fint!



Ingen kommentarer: