onsdag 27. april 2011

Lang arbeidsdag er over. Etter jobb ventet jeg i Leinesfjorden til hundetreffet startet siden jeg var treffansvarlig. Hadde plukket opp Nitro på tur tilbake til jobben så han fikk seg en kjøretur med postbilen, samt sosialt samvær med de andre postfolkene på posthuset.  På hundetreffet kom ei med en tibetansk terrier som heter Dennis som Nitro lekte litt med, og så kom det ei dame med en supersøt schæfervalp på 4 mnd. Den fikk sosialisert seg litt med de to villdyrene, og den ble mer og mer tøff rundt dem etterhvert :). Vi pratet litt og lot hundene omgås før vi dro hjem. Var så hustrig og kaldt. De fleste andre som pleier å komme på treff var alle bortreiste, så det var ikke store oppmøtet denne gangen. Men var glad det kom noen ihvertfall. Før jeg kjørte hjem møtte jeg på ei jente som var veldig fasinert av Nitro. Hun fikk hilse og vi hadde oss en prat.

Ellers har det vært rolige turer og litt småarbeid i hagen. Har bestilt grus imorgen til utenfor trappen, så håper resultatet blir bra. Nå er det snart kvelden for min del. Ha det fint så lenge!

Ingen kommentarer: