torsdag 28. april 2011

Ny grus

Deilig å legge seg tidlig og sove godt. Imorres kom det en med grus som jeg hadde bestillt. Grusen rundt trappen har forsvunnet gradvis, så nå syns jeg det var på tide med litt påfyll. Etter et par timer med riva og spaden hadde jeg fått alt utover. Jeg syns det ble veldig bra :)

BEFORE:
AFTER:


Har lyst på steinheller utenfor, men det koster jo endel, så det må bli en gang senere i fremtiden. Etterpå fikk jeg raket litt på plenen. Musa har vært å laget veier under snøen så det var endel merker i plena. Men ser ut til at den ikke er ødelagt selv om. Hundene var ute sammen med meg, og Chanti satt mesteparten av tiden under verandaen og kikket på meg når jeg jobbet.
Etterpå kjørte jeg og Chanti til Stamsvika og vi gikk tur sammen med moren min. En veldig fin tur og Chanti storkoste seg på tur. Fint vær var det også:) Nå må jeg vel ut med Nitro en tur. Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: