mandag 25. april 2011

Regn

Der var de to-tre dagene med fint vær over. Idag regnet det hele dagen så det var litt kjipt. Men takket være litt varme har snøsmeltingen fått fortgang på seg. Nå er det snart fritt for snø i hagen! Yeey! Jeg fikk heldigvis oppholdsvær ikveld da jeg gikk med hundene.
Sør i landet har de hatt sommer den siste tiden. Det blir jeg stadig påmindt både av søsteren min som bor der og i avisene på nett. Jeg føler vi bor på en annet sted i verden, så det er vanskelig å se for seg hvordan det er der sør. For meg ville det ikke vært naturlig med 20+ grader på denne tiden av året, så hadde nok følt at noe var galt. hehe. Vi satser på at varmen her nord kommer i sommer, istedet for å bruke det opp nå ;) Kjenner et sterkt behov for en bra sommer i år, siden sommeren ifjor ble dårlig. To dårlige sommrer på rad samt en ekstra lang vinter imellom hadde nok blitt tøft å takle, selv for oss hardføre nordlenninger. Så vi krysser fingrene!
Nå begynner vel hverdagen igjen for de fleste. Jeg har selv fri imorgen før jeg må på jobb på Onsdag.
Ha det fint!

Ingen kommentarer: