fredag 3. juni 2011

Dritvær

For et uvær for tiden! Masse regn og vind, kjempesurt. Vi skulle jo egentlig ha handlerkurset vårt i helgen, og gud jeg er glad for at det ble utsatt en uke! Været for helgen er elendig, så kanskje det var skjebnen at det ble sånn? ;) Jeg håper det regner seg ferdig til neste helg! Sør i landet er det full sommer for tiden, men vi bare lukker øynene hehe.
Vi blir mest inne når det er slikt, og hundene syns det er greit. Idag var vi begge på jobb så da var hundene alene halve dagen, før moren min kom og holdt dem med selskap resten av dagen. Vegard tok de en tur med saccovogna imorres og jeg gikk en tur på moloen ikveld med dem.
I morgen er det jobb først, så skal jeg se om jeg og Chanti drar og møter ei dame med en husky. Tror hundene kan passe godt sammen, så det hadde vært moro å prøve. Chanti har jo godt av å leke med noen "normale" hunder på sitt nivå. Håper de går overens. Bilder blir det nok ikke i dette været men.

Ha en god helg!

Ingen kommentarer: