lørdag 4. juni 2011

Snart SKK utstilling!

Sukk, det er ikke moro å jobbe ute når det er så dårlig vær. Men deilig å være tidlig ferdig! :)
Idag fikk jeg startnummeret til SKK utstillingen! Yeey! Var spent på hvor mange greys som var påmeldt, og det var faktisk hele 2 stykker! wow hehe. Det er litt kjedelig at det er så få greyhounds her nord. Det er så veldig vanskelig å få møtt noen. Men sånn er det når man har en "sjelden" rase. Det blir spennende å se hvem min konkurrent blir. Får håpe det ikke er en hanne ;)  Av myndene var det grey som var minst påmeldte, og saluki var faktisk hele 25 stykker. Nesten dobbelt så mange som whippet, som det pleier å være mange av.
Dommeren vi skal møte heter Iuza Beradze, et annet navn enn på annonsen. Så skal google litt å se om jeg får et inntrykk av hva som venter meg. Jeg gleder meg uansett!
Jeg var med hundene på fotballbanen en tur idag. De siste dagene har vært korte turer, så nå hadde de godt av å få løpt ut litt futt. Heldigvis var det opphold da vi var ute, så det var ikke så ille.
Fikk ikke møtt hun med huskyen idag. Kanskje imorgen.
Nå blir det sløving resten av kvelden. Ha en fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

Karina sa...

Det blir spennende, ja! Lykke til:)

MonicaT sa...

Så spennende med utstillingen. Skal krysse fingrene.