onsdag 26. oktober 2011

Idag har dagen gått i ett, så dette blir et kjapt innlegg siden jeg er så trøtt. Etter jobb idag dro jeg til Stamsvika og til Storsanden. Nydelig vær idag så det var godt å være ute. Tok noen oppstillingsbilder av Nitro som jeg kan bruke som Such-annonse i det svenske greyhound bladet. Syns det ble helt ok, ikke perfekt, men bra nok. Etterpå var det hjem med  hundene og så på hundetrening. Hadde ikke med hund pga vi skulle spise pizza sammen etterpå så da ble det så lenge å ligge i bilen for dem. Møtte flere fra valpekurset så det var koselig. Fikk trent litt med dem før vi dro å spiste pizza.Vegard er i Bodø og jobber og blir borte flere dager. Så da blir det bare meg og hundene her hjemme.

Chanti viser frem det fine været idag :)

 Her er bildet jeg sender til greyhound bladet:


Og her er et par andre bilder som ble vurdert.



Sånn, det var så mye jeg klarte å bidra med idag. Nå er det rett i seng! Opp tidlig og gå tur med hundene før jobb.
Natta! ;)

Ingen kommentarer: