fredag 6. januar 2012

Da var det snart helg. Eller for noen har det vel blitt det, men for meg så må jeg på jobb imorgen. Jeg er i dårlig form! Vondt i halsen og i kroppen. Idag dro jeg og Nitro til Stamsvika for å lufte han. Har hatt litt dårlig samvittighet siden hundene ikke har fått vært på noen orntlig tur i den siste uken. Vegard har vært syk, og så ble jeg det etterhvert. Så det har kun blitt de daglige turene på veien, og lek i hagen.  Skulle på bytur idag, men var i for dårlig form, men jeg dro på en liten tur med Nitro slik at han fikk løpt ifra seg litt. Han har så mye energi den gutten der. Veldig aktiv og litt mer rastløs inne i huset enn vanlig! Maser lett og vil ut hele tiden. Lurer på nårtid han skal bli den rolige greyhounden alle snakker om... ;)
Tenker å ta Chanti på helsekontroll snart. Få en skikkelig sjekk. Hun har bare hatt det 1 gang siden vi fikk henne, så det er nok på tide. Har også vurdert å få tennene til Nitro pusset. *lete i lommeboka*
Og så har jeg fått meg en ting å se frem til! Jeg fikk plass på NKK sin oppdretterskole! Kurs 1. Det er i mars, og jeg har hørt masse positivt om det. Så det skal bli interessant! :)

Ha en god helg!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg er kjempemisunnelig over at du skal på oppdretterskolen! :D Hadde ikke råd, eller mulighet, da det var her i området sist. Men får vel sjansen en gang, håper jeg.

Elisa sa...

Tror det begynner å haste litt da, for på Nkk står det: Oppdretterskolen har kurs over hele landet frem til 2013. Vet ikke om de skal ha noe mer etter da. Del 2 i høst i nordland, ellers er kurs 1 og 2 i agder og oslo.

Elisabeth sa...

Jepp, men jeg vil tro det vil komme lignende tilbud senere også. Gidder ikke å reise bort for å gå kursene, så lyst har jeg ikke. :p Venter heller og ser hva annet som kommer senere. :)