fredag 17. februar 2012

Det har vært litt lite skriving her, men det har vært så mye i det siste. Nå er det helg snart, og jeg har jobbhelg. Vegard har endelig fått lærlingeplass så nå har han begynt å jobbe han også! Nitro var alene igår. Han har stor plass å være på med utsikt ut av vinduet, tilgang på vann, og så fikk han litt å tygge på samt godbiter strødd utover gulvet når jeg gikk. Han fikk også en god tur før. Så han burde ikke lidd noen nød. Om han har bjeffet vet jeg ikke, men om han har det så håper jeg det gir seg etterhvert.
På onsdagen var vi på tur opp til gammen i kjærlighetskroken. Nydelig vær! Var heldigvis ikke så mye snø slik at vi kunne gå på beina dit. Så det ble en fin trimtur. Tok noen bilder også:

Utsikt mot bygda vi bor i.



Igår snødde det masse, så nå spørs det om vi kan gå så mange steder i marka. Da må det ski til, og det er ikke jeg så glad i.
Ha en riktig god helg! :o)

Ingen kommentarer: