søndag 19. februar 2012

Idag var jeg og Nitro og møtte mine to beste veninner Karoline og Torunn og barna til Karoline. Vi gikk ned på stranda og barna lekte og Nitro løp omkring og var rampete som han pleier ;). Jeg tok med kameraet og da jeg tok det opp for å ta bilder, fant jeg ut at batteriene manglet fordi jeg glemte å putte dem i, etter å ha ladet dem! ååååh!
Men jeg var så heldig å få en liten utfordring fra Kristin fra http://boxerinord.wordpress.com/ ,og det passet jo kjempebra. Takk skal du ha! :)

Hva gjorde du med hundene for 5 år siden? Oj, så langt bak går ikke denne bloggen så jeg husker desverre ikke hva vi gjorde da. Men hadde ihvertfall kun Hera da. Som vanlig på denne tiden var det nok rolig, litt sånn småvinterdepresjon - aktig vil jeg tro hehe.

Hva gjorde du med hundene for 1 år siden?  Samme som over, men da med Nitro og Chanti. Chanti gikk mye på ski med Vegard og Nitro var med, og ellers på turer her og der. Litt kjedelig årstid for tiden, hvor vi alle er litt småleie og uengasjerte.

Fem snacks hunden din liker:  tørrfisk, tørrfor, vom, pølser og det meste annet somregel.

De fem hunderasene jeg vet mest om:  Tja, det må vel bli de rasene jeg har omgått mest. Dobermann, greyhound, dalamtiner, BC og alaskan husky.

Fem ting du ville gjort for/med din hund hvis du var mangemilionær: Ville kjøpt stor bobil og kjørt ned på østlandet og sverige og deltatt på spesialutstillinger og besøkt oppdretter. Og ellers kjøpt meg småbruk med stor eiendom og leid inn fysio og kiropraktor en gang i måneden til hundene. Og den perfekte hundebilen og så hatt egen hundepasser hvis vi skulle bort.

Dårlige vaner: Kan være noe utålmodig og har for dårlig tro på meg selv.

Fem ting du liker å gjøre med hund: Jeg liker kosen, selskapet, underholdningen, turene sammen og det sosiale.

Fem hundeting du ikke klarer deg uten: Hundedekkener, grime (så kjekt å ha med hvis man havner på steder hvor hunden stresser mer),bånd, klosaks og forsikring.

Hundenes favoritt leke:  Han liker alt egentlig. Bamser, baller, gummidyr, pinner, tau.

Hvem som skal få utfordringen videre? Ja visst Elisabeth spor.se er innom her, kan hun få den! Og så Monica på jakthund.net  !  (er vel de to som jeg vet er her jevnlig :P)

Ingen kommentarer: